Н якои от най-запалените фенове на автомобилите не искат да преминават към електрическа кола поради доста тривиална причина. Липсва им миризмата на бензин.
Kia е решила да се възползва от този факт с шеговита кампания във Финландия, която да популяризира електрическите автомобили и по-конкретно EV4, съобщава CarScoops. Кампанията включва ароматизатор за интериора, но той е малко по-различен от традиционните.
Вместо миризма на екзотични парфюми, плодове и други подобни аромати, ароматизаторът на Kia мирише на...бензин. Компанията казва, че той ще помогне на хората в прехода им към новата ера на шофиране.
Kia шеговито отбелязва, че ароматизаторът ще помогне на тези, които изживяват раздялата с ДВГ твърде трудно. Но не се радвайте твърде много. Компанията казва още, че ароматизаторът е лимитирана серия,
Основната цел на кампанията е да погледне към EV по по-шеговит начин и да покаже, че и тези автомобили са емоционални. Друг елемент от кампанията например е публикация с послание, че димните сигнали вече са в миналото.